• Informacje na temat:

    uchwycić rzeczywistość obsada

Artykuły na temat: uchwycić rzeczywistość obsada
  • Owładnięty obsesją śmierci

    Oskar Dawicki, Andrzej Chyra i Agata Buzek wystąpią wśród innych artystów w filmie fabularnym "Performer". Zdjęcia, kręcone w Warszawie i okolicach, potrwają do 29 sierpnia - poinformowało Wajda Studio, które jest producentem obrazu.

  • Marceau zamienia się w Bellucci

    Marina de Van, współautorka kinowego hitu "Osiem kobiet", jest reżyserką thrillera "Nie oglądaj się", w którym spotykają się dwie aktorki o niezwykłej urodzie i nieprzeciętnym talencie: Sophie Marceau i Monica Bellucci. Tak elektryzującego żeńskiego duetu dawno w kinie nie było.

  • Andrzej Chyra: Najdroższy artysta polski

    Ten film może zaskoczyć widzów - powiedzieli o kręconym w Warszawie "Performerze" Andrzej Chyra i Agata Buzek. To historia o artyście i roli sztuki w jego życiu, a także uniwersalna opowieść o ludzkich postawach, przyjaźni, fascynacji - wyznali aktorzy.

  • Nowe polskie filmy w 2013 roku

    Życiorysy Lecha Wałęsy i Ryszarda Kuklińskiego, Powstanie Warszawskie, los cygańskiej poetki Papuszy i historia Karola Kota, seryjnego mordercy z Krakowa - stały się tematami lub inspiracjami dla znanych polskich reżyserów przy tworzeniu ich nowych filmów.

  • Z fryzurą "blond mop"

    Filmowy zawrót głowy. W tym tygodniu na nasze ekrany trafiło aż dziesięć filmów. W tym jeden wybitny - niesłusznie pominięty przy oscarowych nominacjach - "Zapaśnik" Darrena Aronofskiego z wielką rolą Mickeya Rourke'a.

  • W latach 90. nas gorszyli! A teraz?

    Pod koniec lat 90. z wypiekami na twarzy oglądaliśmy ekranowe bezeceństwa serwowane nam przez twórców "American Pie". Teraz - gdy minęło trzynaście lat od premiery filmu, który zapoczątkował kultową dziś serię - możemy jeszcze raz spotkać się z jej bohaterami za sprawą "Zjazdu absolwentów".

  • Debiut na miarę Roberta Altmana

    "Bardzo rzadko w polskim kinie pojawia się debiut tak dojrzały warsztatowo jak "Zero'" - tak Łukasz Maciejewski ("Dziennik") rozpoczyna swoją recenzję filmu Pawła Borowskiego, nazywając go "debiutem na miarę Roberta Altmana".